mandag den 10. september 2012

Min Mor

Så er det i dag Min Mor bogen udkommer igen-igen. Jeg er simpelthen så glad for at den atter er at finde på boghylderne. Også de virtuelle.


Jeg udlodder to styks lige her. Så smid dit navn og fortæl gerne, hvad du elsker din mor for og hvad du synes er det mest irriterende ved hende. Dit navn er nok, hvis ikke du gider dele din mor historie.

Og til alle mødre i hele landet: husk, hvor fantastiske I allesammen er og hvor stort et arbejde I gør med jeres unger. Giv jer selv en krammer. Og en cocktail. Og smid stængerne op i aften og lad lortet flyde, mens I tager en slapper.

Psst! Kan du ikke vente, kan du få fat på den her. Klik-klik.

77 kommentarer:

  1. Jeg hr brug for at komme tættere på min mor så smider et lod her som kunne være en begyndelse.

    SvarSlet
  2. Jeg vil super gerne vinde den bog, for min mor er en supermor som har været stærk igennem mange kriser. Min far sejler og er væk i 6 mdr ud af et år, det har derfor været hende der har stået for fødselsdage, jul, eksaminer, og andre højtidligheder. Det har også været hende der har taget sig af os børn, når vi havde det skidt. Hun hjalp mig da jeg skar i mig selv. Min lillebror har en kronisk nyre-sygdom og igennem hele det forløb har hun været fantastisk. Hun har altid overskud til at hjælpe andre mennesker og hun er inbegræbet af tryghed.
    Jeg vil gerne vise hende hvor meget jeg elsker og sætter pris på hende, så den bog vil jeg meget gerne vinde.

    Mvh

    Anne Jeppesen

    SvarSlet
  3. Jeg elsker, at min mor er begyndt at åbne rigtigt meget op og tør forandre sig selvom hun er tættere på 70 end på de 60. jeg hader at vi har brugt forbandet mange år af vores liv på at skændes. Og så hader jeg at hun snakker med mad i munden. :-)
    Indover med en mor-bog, jeg vil så gerne læse den.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker hvor stærk min mor er. Hun har haft et hårdt liv og det kan ses og mærkes, men hun har stadig altid overskud til at hjælpe og lytte når jeg har brug for det. Det der irriterer mig mest er nok hendes stædighed, hun vil sjældent indrømme det når hun tager fejl. Det har jeg arvet lidt af ;)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker min mor for hendes tålmodighed. Det har uden tvivl været en ulige kamp at opdrage fire unger næsten helt selv. Desuden er hun en fantastisk veninde nu hvor jeg er blevet voksen.
    På den anden side kan jeg ikke udstå at min mor går langsomt når vi handler ind! Jeg har ikke arvet særlig meget af hendes tålmodighed ;-)
    Bogen skulle have været en fødselsdagsgave til min mor allerede sidste år da den var udsolgt fra forlaget så jeg håber at kunne vinde den her - hvis ikke så købe den selv.

    SvarSlet
  6. Jeg elsker min mor fordi hun var så åben og venlig...det har været en gennemgående faktor i mit liv og udsprang -uden tvivl - fra hendes måde at være på! Hun sagde hver dag at livet handlede om at hjælpe andre, og hun havde ret! Fordi hun var som hun var, er det nemt for mig at huske og genkende hvilke værdier jeg vil give videre til min søn og mine niecer!
    Det mest irriterende ved min mor er at hun døde alt for tidligt (10 år siden!), og alt det jeg ønsker jeg havde spurgt om, men ikke nåede er gået tabt...derfor skal jeg bruge din bog....min søn skal vide, så han ikke skal bruge resten af sine dage på at tænke...hvad mon mor ville have gjort! :-)

    SvarSlet
  7. Jeg tror den ville være med til, at jeg ville blive en gladere udgave af mig selv, hvis jeg lærte min mor bedre at kende og omvendt.

    SvarSlet
  8. Uh, den bog vil jeg gerne have fingrene i. Slugte jo din anden bog Længsler og leverpostej på nul komma fem.
    Jeg elsker min mor fordi hun er omsorgsfuld og så elsker hun mig ubetinget. Hun har altid sat os børn før alt andet. Det værste ved hende er nok at hun altid gerne vil behage alle og at hun ikke kommer på besøg særligt ofte fordi hun er bange for at vi føler hun er anmasende.

    SvarSlet
  9. Jeg er glad for at min mor har vist mig hvordan jeg ikke vil være som kvinde og som mor. Det er vigtigt, fordi man blot følger hoved- og tankeløst i samme spor, uden at stoppe op og tænke over hvilket liv det er man ønsker for sig selv og sine børn. Det er samtidigt det værste ved min mor, at hun er kold og overfladisk.

    SvarSlet
  10. Det ville være dejligt at vinde bogen, jeg har kun hørt gode ting om den, og ville gerne læse den.

    SvarSlet
  11. Det bedste ved min mor er at hun har født mig. Tak for livet. Det værste ved min mor er at hun alrdig er der for mig, på den måde jeg behøver det.

    SvarSlet
  12. Jeg elsker min mor, for at prøve at være forstående overfor mit liv. Prøve altså... vi bliver nok aldrig enige.

    SvarSlet
  13. Det dejligste ved min mor er at hun elsker mine børn, hendes børnebørn. Hun har lavet værelser til dem i hendes hus, så de altid er velkomne. Det er jeg glad for. Det mest irriterende, er når hun blander sig i hvordan jeg opdrager mine børn. For det er jo trods alt mine børn.

    SvarSlet
  14. Jeg ville gerne vinde din bog, så jeg kan blive klogere på min mor.. Tak for en god blog!

    SvarSlet
  15. Min mor tilgiver mig alt, det er der ikke andre der gør.

    SvarSlet
  16. Min mor er det mest gavmilde, loyale menneske jeg kender. Hun har en kæmpe venindeskare og forstår at holde på dem. Hun er samtidig distræt, små-manisk og kan ikke holde fokus i en samtale.
    Jeg smider et lod og håber din bog kan hjælpe mig til bedre forståelse af min mor :o)

    SvarSlet
  17. Jeg elsker min mor og vil rigtig gerne vide noget af det man ikke lige får spurgt om normalt.

    SvarSlet
  18. Jeg kunne egentlig bare copy-paste "Anonym" (nr.9) - sådan er det også her. Jeg krydser fingre for at det er mig, der vinder bogen.

    SvarSlet
  19. Jeg er stolt af at hun blev en anden mor end sin mor, for det er let at kopiere. Min mor er skøn, og hun er der ALTID! Samtidig er det også det der irriterer mig ved hende, for hun er der altid lidt for meget for andre og lidt for lidt for sig selv. Hun har fortjent mere tid med og til sig selv - synes jeg. Og jeg elsker hende for at jeg er blevet den mor jeg selv vil og at hun er blevet den mormor hun selv vil.

    SvarSlet
  20. jeg elsker min mor for at hun elsker mig og altid har gjort det bedste hun kunne

    SvarSlet
  21. Jeg elsker min mor fordi hun altid altid har været 100% ærlig og oprigtigt optaget af min brors og mit eget velbefindende. Og hvor har det været opadbakke for hende i lange perioder. Kæft hun er en ener og jeg skylder hende ALT! Mest irriterende? Der er ikke meget men hun kan finde på at sige "det skal stryges" når jeg viser hende noget nyt børnetøj... Stryges? Du mener denne her klud til min 3-årige? Seriøst? Hahahahahahaha.

    SvarSlet
  22. Jeg har den sejeste mor i hele verden!!
    Tog på riffeljagt i Sydafrika i en alder af 69!! Med sin lillesøster!!
    Hun har, efter vi mistede min far for 1½ år siden, nu oprettet en profil på en net-datingside og er begyndt at date!!
    Kan du forestille dig en nu 73 årig, med generte øjne og røde kinder, når hun opretter sådan en profil?? :O)

    Uden tvivl den sejeste krampe, som jeg ikke vil være foruden.

    Lotte :O)

    SvarSlet
  23. Jeg elsker min mor, fordi hun er min mor. Fordi hun er sig selv, og tør stå ved det. Fordi hun er et af de mest kærlige og omsorgsfulde mennesker, jeg kender. Fordi hun tør snakke med mennesker, hun ikke kender (endnu). Fordi hun er klog - både på bøger og allermest på livet.
    Da jeg blev 16, gik det op for mig, hvorfor jeg ofte havde teenageskænderier med min mor. Jeg blev sur på hende, fordi jeg lavede de samme fejl som hende. Det er måske det mest irriterende ved hende, også en del år efter, men det gode opvejer i den grad det dårlige.

    SvarSlet
  24. Jeg elsker min mor fordi hun altid lytter til mig og finder sig i så meget fra min side, som hun heller ikke forstår.

    SvarSlet
  25. Jeg elsker min mor fordi hun altid ved hvornår jeg har brug for at hun lige ringer.

    SvarSlet
  26. Lige for tiden elsker jeg min mor for at hun ALDRIG bliver sur over at jeg lader al min gravidititetshormonella gå ud over hende. Samtidig synes jeg hun er SÅ pisseirriterende når hun får ret.

    SvarSlet
  27. Jeg elsker min mor netop fordi hun er min mor :) Hun er den rareste kvinde, hjælpsom, verdens bedste mormor og elskværdig. Det mest irriterende er nok at jeg spørger i øst og hun svarer i vest. Hun hører vist ikke så godt mere - På den anden side får vi en masse sjov ud af det og lange telefonsamtaler :)

    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Jeg elsker min mor, fordi hun er min mor. Ikke fordi jeg skal eller bør - men jeg er hendes barn og moar er det vigtigste i min verden. Selvom jeg for længst har fået dankort og kan stemme, når der er valg. Og så'rn.

    Det, der irriterer mig allermest ved min mor, er at hun har mindreværdskomplekser over sine børn. Vi er fire børn. Vi har sådan all in all klaret os skidegodt med uddannelse, kærester og os selv og hun kan ikke glæde sig over det. Hun kan ikke udtrykke det med ord eller i handlinger. Vi har - eller er ved at få, alderen gør jo også sit - alt det, hun ikke havde, og i stedet for at være pissefuckingstolt over hvor vellykkede nogle unger hun har båret under hjertet og opfostret, føler hun sig lille og krøller sig sammen. Det gør ondt, jeg mangler hendes anerkendelse og jeg har så ondt af hende. Min søde, lille mor. Hun ved slet ikke, at det er hendes fortjeneste og at hun er SÅ fucking sej og god.

    Jeg vil gerne vinde bogen, fordi jeg har brug for at nærme mig hende uden hun føler, hun kan gøre noget forkert. Og det her, det er en bog.. Til hende. Og os.

    SvarSlet
  29. Jeg elsker min mor, fordi hun flyttede til vores by for at være der for vores børn - og at hun så er det i 99% af tilfældene - også selvom man ringer kl 6.30 og vækker hende med sygt barn. Desværre har hun så en meget sukkende facon med at fortælle mig om hendes dårligdomme (ynk)

    SvarSlet
  30. Jeg elsker min mor, fordi:
    - hun er fyldt med omsorg
    - hun altid kan mærke mig
    - hun har den største kærlighed til min datter
    - hun har været sej karriekvinde med lederjob i 30 år, men hendes opmærksomhed har altid været hos os
    - hun elsker skæve eksistenser
    - hun har et kæmpe overblik og overskud

    Jeg bliver irriteret/vred på min mor, når
    - hun søger anerkendelse ved at tale ned om sig selv
    - taler tingene til døde
    - ikke er så åben og ærlig, som hun gerne ville være

    SvarSlet
  31. Mødre er seje! Har fået endnu mere respekt for min egen skønne en af slagsen, efter jeg selv er blevet mor. Min mor har så ovenikøbet fået fire børn. Hatten af for mødre!

    SvarSlet
  32. Jeg vil rigtig rigtig gerne vinde - men helst ikke dele offentligt kan jeg lige mærke. Måske netop derfor denne bog er så vigtig! : )

    SvarSlet
  33. Jeg elsker min mor,og jeg vil ikke være disrespektfuld overfor hende her, ved at fortælle om alle de ting som jeg hader ved hende. Det kan jeg sagtens fortælle hende ansigt til ansigt. Eller via bogen :)

    SvarSlet
  34. Jeg elsker min mor, hun er meget omsorgsfuld og har altid tid til at høre på mig og mine hverdagsproblemer. Jeg er træt af, at hun ligner mig så meget. Eller jeg ligner hende. Eller vi ligner i hvert fald hinanden meget i mange personlighedstræk.

    SvarSlet
  35. Min mors bedste og værste side er i bund og grund den samme - vi var meget alene i min barndom og det har givet os en nærhed der både er enormt givende og som er vildt irriterende.
    Hun kender mig ud og ind, kan høre når jeg er ked, syg eller lyver. Hun er verdens bedste mormor og svigermor - men nogle gange gør det hendes rolle som min forsvarer noget svag, da hun ofte er på mandens side og det er voldsomt træls.

    SvarSlet
  36. Mit forhold til min mor kan ikke udredes på tre linjer her, men jeg tror, at vi ville have stor glæde af din bog, Annamette. Vil rigtig gerne vinde den. :)

    SvarSlet
  37. Jeg elsker min mor fordi hun er stærk og klog og omsorgsfuld. Jeg elsker hende fordi hun bare forstår mig lidt bedre end alle andre og fordi hun altid er der for mig når jeg har behov for det... Og jeg har ofte haft behov for hende i de senere år hvor jeg har gået gennem nogle slemme depressioner.. Jeg elsker hende fordi hun lader mig tale sig et øre af når jeg har brug for det, selv om hun ikke kan hjælpe mig.
    Det eneste jeg ville ønske anderledes var at hendes mening ikke altid vejede så tungt hos mig som den gør, min mor er et fornuftigt og praktisk menneske og hun har givet de karaktertræk videre til mig, men derfor kan det også være svært at søge råd om noget som i bund og grund er mindre fornuftigt, men som måske er en hjertesag. Måske mener jeg bare, at jeg ville ønske at jeg kunne gøre mig mere fri af min følelse af, at min mor altid ved bedst og altid handler rigtigst.

    SvarSlet
  38. Jeg er vist for "privat" til at skrive om min mor her, men glædes over, at der er andre der har større mod end mig. Derfor ville jeg nu alligevel fantastisk gerne læse din bog! Tillykke med genudgivelsen!
    Kh. Line

    SvarSlet
  39. Det bliver mellem min mor og mig. Men jeg vil gerne vinde bogen :-)

    SvarSlet
  40. Jeg elsker min mor, for hun forstår mig og hjælper mig alt det kun kan, og så lige 20 procent mere oveni. Snakker med hende nærmest en gang om dagen, og kan slet ikke overskue hvad jeg skulle gøre, hvis hun ikke var der, lige i den anden ende af røret. Det mest irriterende; hun bor på Fyn, hvor jeg, min mand og mit fantastiske afkom bor i København. Træls.

    SvarSlet
  41. Jeg vil rigtig gerne vinde, for min mor og jeg er bestemt og desværre ikke særlig tætte på hinanden, hun har gjort og gør nogle ting, som jeg simpelthen bare ikke begriber, og hvis jeg kan bliver klogere, og måske tilgive hende, vil det jo være en kæmpe gevinst.

    SvarSlet
  42. Jeg elsker min mor fordi, hun altid har støttet mig i alle mine valg, og fordi hun har lært mig, at det vigtigste er at være tilfreds og have nogle gode hverdage (og ikke andre menneskers forventninger). Jeg beundrer min mor fordi hun, i en alder af 81 år og på trods af mange smertefulde og begrænsende aldersskavanker, har bevaret sin nysgerrighed og stadig kan blive begejstret over naturen, et foredrag, en sammenkomst og andre af livets goder. Jeg bliver nogen gange irriteret på min mor, fordi hun glemmer at lytte.
    Ja tak til at deltage i lodtrækningen om en fantasktisk bog-idé! Hvis jeg ikke vinder, skal jeg da skaffe mig bogen alligevel. Også for at blive inspireret til gode samtaler med min datter på 16 år ; )

    SvarSlet
  43. Jeg elsker min mor, fordi hun valgte at bruge så meget tid på og sammen med mig og mine tre søskende og gav køb på en potentiel karriere. Jeg er ikke sikker på at det var noget super bevidst valg for hende - det kunne vist bare ikke være anderledes med en mand der var selvstændig - alligevel er jeg hende utrolig taknemmelig for det. Irritationsmomenterne tager jeg med hende, efterhånden som de dukker op.
    Glæder mig til at arbejde mig igennem bogen sammen med hende, min mormor og mine søskende.

    SvarSlet
  44. Ikke sikker på at jeg ville turde stille hende spørgsmålene, men burde nok....

    SvarSlet
  45. michalabastian@hotmail.com11. september 2012 kl. 13.52

    Øj, den ville jeg elske at udfylde til min datter, så hun kunne læse den når hun blev ældre!! <3

    SvarSlet
  46. Jeg elsker min mor fordi hun jo altid er der for mig selv om jeg er voksen, og jeg er ved at gå op i limningen fordi hun skal opereres for brystkræft på mandag den 17 september. Hun er min mor og skal bare blive ok, for selv om hun kan drive mig til vanvid fordi hun er lidt manipulerende ind i mellem - ja så må hun manipulere mig resten af livet bare de får fjernet knuden og ikke finder noget andet.

    SvarSlet
  47. Jeg elsker min mor for at hun altid har gjort alt det bedste hun kunne for at give mig og min søster en god barndom, været hjemmegående, lyttet, givet plads til at vi kunne/kan være dem vi er, hygget om os. Og det mest irriterende er at hun desværre glemte sig selv i den proces og derfor har levet alt for meget på vores banehalvdel, og er meget sårbar overfor kritik. Så jeg har i den grad brug for at få et indblik i hendes tanker og lære hende at kende på en bedre og mere ligeværdig måde, nu hvor jeg selv lige er blevet mor, og hun er blevet mormor og elsker min lille dreng mere end noget andet i verden. Ville så gerne kunne tage hende ind og kunne snakke afslappet og grine med hende igen.

    SvarSlet
  48. Jeg ved det faktisk ikke. Har ikke lige nogen ord, der dækker, hvad jeg føler for min mor. Måske kunne bogen der hjælpe på det? :)

    SvarSlet
  49. Jeg er desværre ikke så tæt på min mor som jeg ville ønske. Måske kunne bogen inspirere mig til at komme tættere på!

    SvarSlet
  50. Min mor døde for 8 år siden, men jeg savner hende stadig (næsten) hver dag, men glædes også over minderne om hende - ville meget gerne læse din bog:)

    SvarSlet
  51. Ville meget gerne vinde din bog! Min mors og mit forhold er blevet bedre med alderen, hvilket måske skyldes, at jeg begynder at minde mere om hende, som jeg bliver ældre (oh, skræk og ve!).

    SvarSlet
  52. Det bedste ved min mor er, at hun har lært mig, at det er okay at være anderledes og at have sine egne holdninger. Hun er en stærk kvinde, men hun råber ikke op om kvindefrihed og undertrykkelse. Hun er stærk på sin egen stille måde, og selvom hun ofte er stille, er der ingen tvivl om, at hun nok skal råbe højt hvis hun er utilfreds. Det har lært mig, at man ikke behøver at sidde tavst og kigge på, hvis man ikke er tilpas med noget. Hun har også lært mig at rose folk, der fortjener det. Det er vigtig, synes jeg!
    Det værste ved min mor er, at de kærlige følelser bliver holdt meget tilbage. Hun roser, giver konstruktiv kritik, trøst og idéer, og det er jeg taknemmelig for. Men hun er ikke den type mor, der holder om en når man er ked af det. Faktisk har jeg, i de 18 år jeg har levet, kun hørt min mor sige 'jeg elsker dig' én gang. Det er lidt mærkeligt når jeg ser mine veninder blive sendt ud af døren med et kram og et 'jeg elsker dig'. Faktisk er jeg lidt bange for at fortælle min mor, at jeg virkelig elsker hende! Underligt, ikke?
    Jeg håber på at vinde bogen, som forhåbentligt kan komme med inspiration til, hvordan jeg får et lidt tættere forhold til min mor.
    De bedste hilsner, fra den kærlighedssøgende anonyme

    SvarSlet
  53. Jamen jeg både elsker og hader min mor... for en masse ting, som det er for omstændigt at skrive mere om her. Men jeg vil i hvert fald gerne have fingrene i din bog.
    Kh

    SvarSlet
  54. Jeg syntes min mor er MEGA irriterende:
    Fordi: hun efterhånden er blevet så gammel, så jeg kommer til at tænke på at jeg ikke har hende for evigt.
    Fordi: hun pylrer om min datter, og syntes ikke hun skal gå alene over vejen (hun er 8½) - og så får jeg panikangst over hun snart skal til at gå alene hjem fra skole.
    Fordi: Hun spørger mig om jeg ikke snart skal ha´ et job, og så tænker jeg at jeg vist ikke helt har rykket på det der iværksætteri.
    Fordi: Hun altid spørger DUMT - og på den måde sætter mine vaner ind i et andet perspektiv.
    Fordi: Jeg håber at kunne blive en ligeså irriterende, væsentlig, livsklog, drillende, betydende mor for min egen datter.

    SvarSlet
  55. Ved sg ikke lige hvad jeg skal skrive om min mor :D
    Men bogen vil jeg gerne vinde!
    Anette

    SvarSlet
  56. Jeg elsker min mor fordi hun har rejst sig helt fantastisk efter en hård skilsmisse, hvor hendes irriterende side med at være for forsigtig og usikker virkelig kom frem, og gjorde at jeg skulle være mor for min mor til tider, men nu efter 3 år er hun den stærkeste kvinde på jorden, og min klippe at holde fast i når jorden drejer for meget... Jeg elsker min mor!

    SvarSlet
  57. Min mor er elskede højt af mig og jeg gruer den dag hun ikke er her mere ved ikke om jeg kan leve uden hende ...

    men jeg vil meget gerne vinde din bog :)

    helle@mody.dk

    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her


    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  58. Jeg har et meget problemtfyldt forhold til min mor... JEg ønsker virkeligt et bedre forhold til hende, men hver gang jeg prøver ender jeg i med at svigte mig selv og mine følelser for at gøre hende glad. Så vil virkelig gerne vinde bogen, så jeg kan få et bedre forhold til min mor.
    xoxo
    Sabrina
    http://Sabbywood.com
    PS: Tjek også min GiveAway

    SvarSlet
  59. Jeg kender ikke min mor, af andet end navn - men jeg forsøger at være en god mor for mine egne børn.

    SvarSlet
  60. Åh den vil jeg gerne vinde.
    VH Sabine G.

    SvarSlet
  61. Jeg elsker min mor, fordi hun er det mest omsorgsfulde og mindst fordomsfri væsen i verden (det er hun altså, jeg bliver gang på gang overrasket og jeg har immervæk kendt hende i en del år efterhånden)
    Håber jeg er heldig at vinde!
    Simone

    SvarSlet
  62. Jeg elsker min mor men har aldrig sagt det til hende.. Det er ikke noget vi gør i min familie. Måske den her ku hjælpe på det :)

    Det jeg elsker hende mest for er at de fejl jeg så hende lave imens jeg voksede op har jeg ikke selv begået og hun har ubevidst været en utrolig mor ved at ha givet mig frihed under ansvar... Til gengæld er det mest irriterende ved hende hun snakker enormt højt når vi få lidt at drikke :P

    SvarSlet
  63. Åh hvor jeg krydser fingre for at vinde netop denne bog - deltager med stor glæde.. Kh. Mette

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne tættere på min mor og få et bedre forhold til hende nu hvor hun kan kalde sig mormor til min skønne lille søn. Håber jeg vinder en af bøgerne.
    KH Debbie

    SvarSlet
  65. Hvor ville jeg gerne vinde denne skønne bog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor 3 heldige vindere findes.

    Heidi N.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  66. Sikke dog en dejlig give away.
    Vil meget gerne deltage.

    Elisa N.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde en fin bordlampe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-4.html

    SvarSlet
  67. Jeg vil vildt gerne lægge en billet ind på den her. Af en eller anden grund er jeg (naturligt) gået i interview mode med min mor de seneste år, og denne bog ville være en fantastisk hjælp. Det er utroligt hvordan jeg selv og relationen til min mor vokser, som jeg lærer hende bedre at kende. Lise

    SvarSlet
  68. Jeg vil meget gerne vinde! Min mor og jeg kunne have godt af det... Yay og hep hep!

    SvarSlet
  69. Karoline.
    Min mor og jeg er tætte,når vi oplever ting sammen, men skændes alt for ofte i hverdagen over banale situationer.

    SvarSlet
  70. min mor havde faktisk købt din bog, men kun fået udfyldt nogle få sider inden hun døde. Nu kan jeg sidder og læse en masse tomme siden, som jeg gerne ville have læst fyldte. Hvis jeg vinder bogen lover jeg at begynde at udfylde den til min datter allerede nu.

    SvarSlet
  71. Julie Mahler
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Rikke Kirkbye
    ekkir84@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Vil gerne vinde den og ville gerne skrive en lang roman om hvorfor, en der er 30 min til du trækker en vinder og jeg mangler at putte to børn!

    SvarSlet
  74. Den vil jeg gerne vinde.
    Min mor er den bedste i mit liv. Hun er der altid når jeg har behov for hende og mere til. Jeg ved rent faktisk ikke hvad jeg skulle gøre uden.
    Det mest irriterende ved hende, det er nok at jeg er så meget mors pige og nogle gange så tænker jeg om jeg egentlig nogensinde rigtig har fået klippet navlestregnen over.

    SvarSlet
  75. Jeg mistede desværre min egen mor for 4 år siden pga cancer - nu er jeg selv nybagt mor, og hun mangler mere end nogensinde......

    SvarSlet
  76. Hej, jeg hedder "Inger Pedersen" Jeg er fra Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oscar. Ting begyndte at blive grimt, og vi havde kampe og argumenter næsten hver gang på grund af min manglende evne til at føde ham et barn. Min mand pludselig begyndte at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. Han begyndte at have anliggender med andre kvinder uden for at overveje, hvordan jeg vil have det.

    Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Oscar var min bedste ven, min soulmate, min Superhelt og min hjerteslag, men han ser ikke længere noget godt i mig. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været tilhænger af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han holdt specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede han til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt. hvad et vidunderligt mirakel Baba Egbe gjorde for mig og min familie. Den gode nyhed er Oscar, og jeg er nu tilbage sammen og lever lykkeligt, og vi er blevet velsignet med tre børn, to drenge og en dejlig pige efter 9 år med barnløshed. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

    Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer overalt i verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hurtig hjælp af enhver art, kontakt Baba Egbe nu via hans e-mail: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818

    SvarSlet